lite uppdateringar innan hemkomst!

Hej!

Tänkte bara skriva lite innan vi lämnar hotellet i Sault Ste Marie.

I måndagskväll lämnade Cochrane, efter 307 dagar där för mig, kändes både skönt och tråkigt. Man har kommit in i det hela så bra nu, och lärt känna vissa underbara personer som man absolut inte ville lämna. Men varje början har ett slut... Jag hade beslutat mig för att inte gråta, vilket jag höll till största mån, Det är ju bättre att göra det enklare för en, genom att inte gråta för mycket och bara walk away...
Vi körde till Timmins för att spendera måndagsatte där, sen på tisdagen for vi till Sault Ste Marie, och efter tullen över till USA, som såklart ska behandla svenskar mycket annorlunda, kom vi äntligen över till USA där vi är förtillfället. Nu blir det att köra ner till Chicago, för att efter nån natt där köra och se Niagara Falls för att avsluta i Toronto. Efter det bär det av till Sverige den 7e juli, för att vara åter i Sverige den 8e juli på eftermiddagen.

Mer uppdateringar om efter balen kommer när jag är väl hemma igen, antar jag, har inte riktigt tid att skriva det för tillfället!

De var allt för nu, ha det bra

Kommentarer
Postat av: Carro :)

Tullen e speciell, precis som sakerhetskontrollerna pa flyget hit :P da e du hemma om exakt en vecka va konstigt de maste kannas.. kanns konstigt for mig du har vatt sa nara men sa har vi anda in setts... hoppas allt e bra. kram

2010-07-01 @ 20:52:37
URL: http://laspalmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0