När kommer de?!

Hej!

Tänkte passa på att skriva några rader nu innan mina föräldrar anländer, vet inte riktigt när de kommer eller var de är för tillfället :S :P

Tiden har gått så fort, jag vet inte vart den har tagit vägen, och det är så mycket jag vill göra, men så lite tid. Jag har haft en del snack med min värdmamma, hon var inte så glad över mig efter vad som hände i fredags, men det är löst nu, så nu ska jag försöka att njuta av den sista tiden med henne, för jag vill inte åka hem när vi är mitt i ett bråk. Vi är båda trötta på att bråka, för det är väl det vi har gjort ett bra tag nu. Men jag tycker ändå att jag ska ha möjlighet att träffa min killkompis Pat.
Så måndag och tisdagen spenderades till mesta dels med Katelyn, det kommer att bli så sorgligt att lämna henne. Så i måndags åkte vi iväg och körde fyrhjuling och igår (tisdag) så gick vi runder i byn och tog en massa foto, sen så spelade vi wii :)

Nej nu har jag inte mycket mer att säga, vill bara inte lämna Cochrane, även om jag älskar Sverige och vill bo där i resten av mitt liv så vill jag stanna här, speciellt nu när jag har hittat så många vänner.
Orkar inte lägga upp foto, tror jag är för nervös :P
Varje gång jag hör en bil komma utanför huset tror jag att det är mamma och pappa, men vi får se när de kommer.
Ha det bra allihopa, kanske bloggar en gång till innan jag lämnar Cochrane, annars blir nästa gång när jag är hemma i Sverige igen!

Kommentarer
Postat av: Carro :)

va skont att allt lost sig, de e som du sager inte sa kul att aka nar man brakat. sa de e bra att ni rett ut det mesta. Hoppas dina sista dagar blev bra och att du har roligt med familjen under er resa i USA. synd att ja inte kan komma och halsa pa dig i Chicago :/ Lycka till med allt :) Hoppas du far en underbar sommar <3

2010-06-26 @ 22:06:48
URL: http://laspalmiz.blogg.se/
Postat av: 08-Jenny

jaaa kom hem nu anna och kom upp till mig så hittar vi på nåt roligt!:) jobbar hela sommarn till sista augusti nämligen ;)

saknar dig!!!

pussar & kramar

2010-06-27 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0