Prom 2010 <3

Hej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Vad har då hänt sen sist?! Lördagen så åkte vi över med ferryn till Yvons syster och hennes mans camp, jag åkte iväg i deras båt och fiskade, och både jag och Roberto fick napp, även om de tyckte den var liten så vi slängde i dem igen. Men det var kul och det var så himla fint väder hela dagen, förutom de dumma bugs, de gillar verkligen mitt svenska blod, för jag vet ingen annan som får lika många bett som mig, och jag har ändå täkt över hela min kropp, har bugspray plus att jag satt vid elden och röken den kvällen. Så vi spenderade hela dagen där och jag fick köra två olika fyrhjulingar, mycket trevligt. På tiden att vi i familjen hittar på något, även om jag har gett upp allt hopp om hela familjekänslan här. Men torsdagen var en bra dag, och likaså fredagen tills jag åkte hemifrån för prom.
Förra söndagen åkte jag med Pat's familj till Timmins, jag var nämligen i stort behov av en ny bikini, och sen skulle Pat hitta en suite for the prom. Men hur matchar man en guldig klänning?! Ja, det blev rätt bra ändå.
Måndags var den sista riktiga skoldagen för mig, och för lunch beslutade jag, Josée och Pat för att äta utanför skolan och ha en liten picknick :P
Tisdag var det matteprov, vilket gick väldigt bra och tisdagen var det engelskaprov, som gick mindre bra, men jag är nöjd över mina studier, även om franskan aldrig kom.
Onsdagen efter lunch åkte jag iväg med Pat på en fyrhjuling och såg han köra runder vid en pit, med Guy på hans dirtbike och Emil på hans fyrhjuling. Senare på kvällen drog vi ihop ett gäng och spelade fotboll i parken. Det var väldigt varmt och jag spelade inte alls bra men det var trevligt och jag saknar faktisikt att spela fotboll. Erick skadade foten och skulle köra sig själv till sjukhuset men tur att Pat övertalade honom att låta honom att köra, för han passed out in the backseat, så det blev en ganska snabb tur till sjukhuset. Så Erick kunde inte komma till prom i fredags, och då åkte inte josée dit heller. Sen åkte vi till Timmies, men ja Roberto försökte ändra tiden att vara hemma än tidigare än 9-9:30. en hon sa nej, men skolan är ju nu över för vår del, så vi kom hem exakt 9:30 båda två.
I tordags kunde man äntligen sova ut, sen drog man till Katelyn after supper, för att hon skulle fläta mitt hår och vi gjorde vid mina naglar och shit, och sen började vi spela wii :) haha, med ratt, haha kul, och när Pat och Guy kom över så tyckte de jag var en dålig driver, ahha. Och jag fick stanna där tills hela 10 sa Lucie när jag ringde och frågade efter längre.
Sen fredagen då, the prom, så mycket skit vi har haft att planera det hela, och det var inte alls som jag hade tänkt mig. Katleyn kom över vid 14 för att fixa till mig, trodde det skulle ta lång tid, men efter 1 timme var vi klara :P Sen kom Pat lite efter 4 och vi tog foto, sen bar det av till cocktailen vilket var hos Miguel, ute i bushen. Cocktailen började 16:30 men de flest kom inte förrän 18 :O Sen vid 20 var det fotodags med allt folk, och sen med bara grade 12. sen kom en skolbuss och hämtade oss, och den var verkligen full till max, så vi var vid dansstället vid 21 och då var vi dem första där. Så det var att dansa loss till 24, då vi åkte tillbaks till Miguel för afterparty. Hela kvällen var mycket rolig, trodde dock den skulle vara annorlunda, att alla tjejer skulle ha långa klänningar, men vi var bara 4 st med det. och ja jag vet inte trodde bara det skulle vara annorlunda men det var kul ändå. Lucie kom dock och hämtade mig och Roberto at 3 am, och hon var inte glad på mig då.

Ja, det var allt för nu, ha det bra :)

I have so many pictures, så jobbigt att välja ut, men för er som har facebook så kommer mycket fler att komma upp där!



A lucky fisher :)


"spiders"


The fourwheelers!


Facemasks and having fun :)


Katelyn's really fully signed desk!



Me and my promdate Pat :) <3


Everyone at the cocktail :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så snygg du är Annapanna <3

2010-06-20 @ 21:01:54
URL: http://jennohh.blogspot.com
Postat av: Ing Britt Gustafsson

Hej vår kära vän. Vilken lycka att få dra upp en fisk har aldrig lyckas med detta. Va lite försiktig när du ger dig ut med fyr hjulingarna nu får vi väl snart träffa dig igen. Till helgen firar vi midsommar i Skanör på söndagen skall jag ha midsommar fest för alla medlemmarna i DHR i Lund det är de handikappades förbund.

Ha det bra och trevlig midsommar om ni firar den där över

Ing Britt - Bertil

2010-06-21 @ 16:46:34
Postat av: bo

wow vad fin du var annz! jag har inte skrivit mail till dig, men du kommer ju snart hem. mycket enklare att prata då! inget särskilt som hänt här i vilket fall :P men snart ses vi! psus

2010-06-21 @ 22:30:57
Postat av: Carro :)

Verkar dom du hade roligt i alla fall pa balen :) och som du haft trevligt och roligt innan den med, sa de e ju bra :P ska lasa ditt andra inlagg sen med och kommentera lite dar. Hoppas allt e bra med dig kram

2010-06-26 @ 19:50:35
URL: http://laspalmiz.blogg.se/
Postat av: Parina

Synd att man inte ser hela kläningen (;

Men det man såg såg fint ut (:

2010-07-01 @ 19:14:53
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0