Greenwater and KFC!

Hej!

Ja, på tiden att blogga nu igen. Just nu sitter jag inne och ska nog försöka läsa igenom lite matte, så jag kan få bäst i klassen på mitt första exam på tisdag :) Ja, jag är väldigt glad över mina exam, innan jag ens har haft dem. Men nej, nästa vecka har jag exam i matte på tisdagmorgon, sen engelskaexam på onsdagmorgon, sen inget exam varken på torsdag eller fredag fick jag reda på idag. Så det innebär att jag har bara torsdag, fredag och måndag kvar. Sen prov tisdag och onsdag. Sen ingen mer skola, man går inte dit alls, jo den dagen jag ska dekorera och träna inför graduation.

Så vad har hänt sen senast. I torsdags hade vi friluftsdag och drog iväg till Greenwater park 30 min iväg där vi gick rundor en massa, väldigt trevligt var det, och det kändes lite i min kropp dagen efter. Vi fick varm korv till lunch och sen en Mr Frezzy, gott :) Det var fint väder ute men tyvärr fick vi inte bada, och jag hade sett fram emot att bli blöt, men Pat genomförde inte sin plan, vilket var att hälla en stor tunna med vatten över mig, men det hindrade ju inte mig från att vara elak ;P haha.
Sen i fredags efter middag åkte jag till Pat, och jag har nu äntligen sett hela avatar, var väl en helt okej film, bara väldigt lång.
Sen dagen efter var det meningen att vi skulle åka till Pat för att fixa vår komedi för skolan, vi skulle typ elda och göra någon bomb eller något, men det blev inte att vi gjorde något för skolan. Men vid 4-tiden åkte jag, Roebrto, Guy och Riley till Pat och så åt vi varm korv där, haha Roberto åt 9 st :O haha, han var väldigt sugen på kött verkade det som. Sen hade vi inget att göra, så vi bestämde för att köra till tippen för att träffa Jer och hitta en glasflaska för att göra någon bombsak :P Och precis innan vi kommer in i tippen så ser vi en björn, dock var jag för seg med men kamera, men nu har jag då äntligen sett en björn. Sen stack vi hem till Pat och gjorde då den saken, kan inet visa det för det är nog olagligt och sen vet jag inte hur man lägger upp videos XD Men kul var det, jag och a bunch of guys, just ja Mario kom också dit lite senare :) Hemma igen var man vid 8, och efter ha fått ett ja till att åka till Celyne för party kom jag dit vid 10. Det var utomhus och vissa hade tagit med tält och där var en llite eld så man luktade bara rök dagen efter. Festen var för Richards birthday, då han inte fick ha det där hemma, då när hans syster hade fest för ett tag sen hade kommit oinbjudna folk som fördärvat, eller nått. Ja, vi från den franska skolan gillar förresten inte att ha en massa engelska elever på våra fester.
Sen söndagen hände det inget speciellt och inte måndagen heller.
Men igår (tisdag) fick jag äntligen som jag ville sen jag kom hit. Jag var nämligen på KFC för första gången i mitt liv, inegt speciellt men det var tunny tuesday och jag har bara velat gå dit så länge, så Katleyn följde med mig då ingen annan ville åka dit och äta. Så halv fem åkte vi dit och senare efter 5 kom Pat dit, sen var jag coh Katelyn tvungen att hämta ett barn hon skulle sitta barnvakt till, sen stack vi till Kaylob's och träffade Guy, Tina and Pat. Så nu var det deras gång att äta men det blev lite poutine för mig ändå :) Sen umgicks vi bara, och ja det var nog allt för nu. Och idag blev jag klar med min co-op så det innebär håla efter lunchen innan min bildlektion :)

Ha det nu bra
Och speciellt till er mina kära vänner som tar studenten på fredagen, hoppas det inte kommer regna som förra året, och njut av dagen :)



Brooke, Josée, Sabrina and Abby walking!


A nice view!




Guy and me :)


Brooke, me and Josée :)




Pat and me :)


Jag och Katelyn utanför KFC!



Jag och Katelyn with our food at KFC :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va många exams på en gång.. jag skulle bli nervös men du verkar ta de rätt kallt.. va e de som e så speciellt med KFC :p låter som det hänt mkt på sistone, hoppas du har rolgit och njuter av din sista tid där borta :)

2010-06-15 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0