Adventure here we come :)

Hej!

Denna vecka väntade jag inte lika länge som förra gången med att blogga.
Så vad händer i mitt liv, det händer rätt mycket så jag kommer knappt ihåg vad jag säger eller gör längre, men det rullar på rätt bra ändå. Jag försöker att anstränga mig med att vara social hemma i huset samtidigt som jag vill göra så mycket som möjligt och träffa mina vänner. Tur att skolan inte tar någon vidare fritid, men då när jag stannar hemma en kväll efter skolan som slutar vid 3, försöker man bara tidsfördriva tiden (mer än 6 timmar) för man kan typ bara gå ut varannan dag.
Men endå blev det bara att jag stannade hemma en dag förra veckan vilket var onsdagen.
Så i torsdags var jag ute lite med Pat and Guy. Sen på fredagen var jag över och kolla film hos Pat.
Jag nämnde i förra inlägget att jag eventuellt skulle till New Liskeard för att kolla på Jessys exam, men det blev att bara Lucie och Yvon åkte vilket gjorde mig och Roberto väldigt glada.
Lördagen var jag ute och åt glass på biografen, väldigt god rologlass där :) sen åkte jag med Pat till the dump i hopp i att få se en björn men det enda vi hitta var en gammal stor teddybjörn som något hade slängt där. Vi stannade och prata lite med Jer sen begav vi oss hem och senare på kvällen kollade vi på film igen.
Sen skälet till att jag ville stanna hemma i helgen var på söndagen. Pat's familj hade bjudit med mig till deras vän ute i bushen för lunch som även blev middag :P Så jag fick äntligen sitta i en kanot igen, dock paddla jag inte, men jag fick testa på och fisak lite, fick dock ingen napp. Sen fick jag testa på att skjuta en 22a och en 12 gadge, tror jag det heter, riktigt kul, tyvärr ingen bild på det, bara video och jag vet inte hur man laddar upp det :S
Sen i måndags följde jag med Katelyn till hennes morföräldrars hus för att åka på hennes 4wheeler. Riktigt kul var det och i slutet fastnade vi i gyttja och där var vi fast. Jag försökte så mycket som möjligt för att får loss maskinen och hela jag blev muddy, och sluta skratta kunde jag inte göra, haha. Hon tillät mig att testa på och köra och hon gillade inte direkt att jag gasade när hon filmade in och inte riktigt höll i något, men jag tyckte det var kul XD För er som har facebook så ligger alla bilder och videos uppe där, orkar inte lägga upp alla.
Sen idag tisdag har det inte hänt så mycket, jo det är så himla fint väder ute, dock så kände jag att jag var tvungen att stanna inne idag, men sorgligt men fick i alla fall lite sol idag :) Sen har jag kollat på när Montreal har spelat mot the Flyers, och de spelar verkligen inte bra :/

Det var allt för denna gång. ha det bra allihopa :)
Så lite bilder nu:

Me and Arianne :)

Lake!


Me and Katelyn on a blue car out by the trails, they call it Mr Bean's car :P


Katelyn and me :)


Stuck?!


haha, me trying to get the 4wheeler away from the hole, I got muddy XD



Afterwards :) Love the shy!

Kommentarer
Postat av: carro :)

du gor banne mig bara roliga grejer, e lite avis maste jag saga :p men de e bra att du har kul det fortjanar du :) sjutk fin utsikt vid sjon ju och superdupersoet bebis :) coola bilder, gillade faktiskt allihopa :p

2010-05-20 @ 03:22:07
URL: http://laspalmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0