Fast update

Plats: Quito, Ecuador

Hej pa er alla
detta blir ett snabbt och litet inlagg och kanske det sista inna jag kom hem, for i lordags krashade min laptop, och inte nog med det sa blockades min hotmail i sondags, sa om ni forsoker fa tag i mig dar funkar inte det. Darfor kommer det inte upp fler bilder forran jag kommer hem da det tar en evig tid och de flesta ar befinenr sig pa datorn...

Sa vad har jag hittat pa, just nu befinner jag mig i quito, spenderade innan dess en natt i Otavalo och besokte dar South americas storsta craftmarket, tyckte inte den var sa stor, hade forvantat mig mer, i och for sig var ingen av oss sa pigga pa det i borjan av dagen. Sen spenderade 4 natter i Baños, dar vi antligen gjorde rafting (gummibat pa en flod med forsar) och det var precis som jag hade tankt, riktigt kul, och vill gora mer och storre, nu var det mest klass 3 och lite klass 4 forsar, finns upp till grad 6.
Sen gjorde vi canyoning, hoppade/klattrade ner fran vattenfall av olika hojder, var ocksa det kul, sa nu har jag gjort tva av mina masten pa resan :)

ja det var val allt jag orkade skriva nu. 
hoppas allting ar bra hemma, har ar det kallt max 15 grader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0