Button up, adventure calls :)

Plats: Östra Ljungby

Nu är det inte långt kvar tills det äntligen bär av!
Om 4,5 timme är det uppstigning för klockan 08:40 lyfter planet mot varmare breddgrader! Kan säga att det känns väldigt skönt att åka iväg nu när det verkar gå mot kallare tider i götaland!
Väskan är packad, allt är klart, förutom kanske jag. Har nog inte riktigt fattat att imorgon bär det verkligen av med min kära kompanjon Clara! Det känns som man bara ska vara borta i någon vecka å en vanlig semester men så är inte fallet, men i vilket fall som så ska det bli väldigt kul :)

Så nu ska jag äntligen försöka sova lite, så ni får ha det så bra, så får jag hoppas att min dagbok kommer att vara givande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0